2024. szeptember 8.
Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő a Nicolaus Vodka

Különleges influencer kampányokkal rukkolt elő a Nicolaus Vodka

Friss kampányaiban az alkohol márka az alkotást állította középpontba, 9, saját területükön ismert népszerű művésszel, tartalomgyártóval.

 

 

A Nicolaus Vodka koncepciója eltért az iparágban gyakran látható alkohol - éjszakai bulik világától, és teljesen más megközelítéssel kapcsolta össze a márkát a népszerű influencerekkel. A két kampány során a fókusz a művészeti alkotásokra és az alkotók egyedi látásmódjára összpontosult.

Február óta az Armadillo full-service ügynökség dolgozik a márka éves kommunikációs stratégiáján, social media tevékenységének irányításán, valamint influencer kampányain.  „Év eleje óta dolgozunk a márkán. Ez idő alatt is már teljesen világossá vált számunkra, hogy bátran, klisémentesen megközelíthetjük a terméket és elrugaszkodhatunk a megszokott, az égetett szeszre jellemző fogyasztási alkalmaktól. Az influencer megoldások lehetőségének tárháza végtelen, mi azonban azt az utat választottuk, amikor nem hajszoljuk ész nélkül az eléréseket, nem az egyszerűbb utat választva szeretnénk eljutni mindenkihez, hanem alkotunk valami valóban maradandót, valami értékeset (kézivezérelt influencer briefek nélkül), és erről büszkén mesélek most is” - mondta Sass Dániel, az Armadillo kreatív igazgatója.

 

9 ismert tartalomgyártó és művész a kampányokban

Két influencer kampányt is indított a márka. Az elsőben neves tartalomgyártóknak, fotósoknak, filmeseknek adtak szabad kezet, akik saját elképzelésük szerint kreálhattak reklámfilmet, termékfotót, ott és úgy, ahogyan ők gondolták, kiemelve a márka magas minőségét és bátorságát. A kampányban Nóra Izabella fotós, Martinhero fotós és videós, Stefán Brigi tartalomgyártó, Lampert Benedek építőkockákat műveibe beépítő fotós, és Stefán Kata tartalomgyártó vett részt. „Szeretem az ilyen felkéréseket, mert a kedvenc videós szegmensemben, az étel-ital reklámfilmek készítésében kreatívkodhattam egy ilyen menő márkával közösen” - mondta Martinhero. A másik kampányban művészek jeleníthették meg a Nicolaus Vodka díszdobozát saját ízlésük szerint: Bakos Gergő és Anna Amélia designerek, a Hősökből ismert Mentha, aki egyébként porcelánfestő, graffiti és szőnyegművész, és Abodi Dóra ruhatervező. Ők azok, akik mind a saját területükhöz kapcsolódóan álmodták meg a dobozokat. „Nagyon izgalmas és kreatív feladat! Műalkotást létrehozni egy termék csomagolásából, ez egy olyan kihívás, ami nagyon testhezálló feladat volt számomra” - tette hozzá Anna Amélia.

Az influencerek pozitív visszajelzései mellett (értékelték a kötetlen briefek és a szabad alkotás adta lehetőségeket), a kampányok a TikTok, a Facebook, és az Instagram felületein eddig összesen 1 004 042 megtekintést generáltak. „Elsőre meglepődtünk az ötleten, de nagyon tetszett az a gondolkodásmód, hogy ne szokványosan közelítsük meg a márkát. Nagyon szép és minőségi alkotások születtek, jó volt látni, hogy milyen átgondoltan és kreatívan kezelték a projektet az influencerek. A social media felületeken született eredmények pedig felülmúlták a várakozásainkat” - összegezte a kampányt Mácsik György, brand group manager.

 

 

Megosztás

A FIAT fennállásának első 125 évét köszönti, és mosolyogva tekint a jövőbe

Hello Mozaik

A FIAT fennállásának első 125 évét köszönti, és mosolyogva tekint a jövőbe

  • 2024.07.18

A torinói Lingotto épület tetején kialakított „La Pista 500” park adott otthont a 125 éves Fiat születésnapi ünnepségének: a „Mosolyogva tekintünk a jövőbe” elnevezésű rendezvénynek

Az 1899. július 11-én alapított FIAT egyike a világ legrégebben működő autóipari márkáinak; ami pedig a jövőt illeti, az az eddigieknél is ragyogóbbnak ígérkezik. A FIAT vezérigazgatója, Olivier Francois vázolja a FIAT következő évtizedre vonatkozó jövőképét.

A Pinacoteca Agnelliben immár megnyitott új Casa FIAT kiállítás a márka történetét és a Lingotto épülethez fűződő kapcsolatát térképezi fel.

Dolce Vita hétvége Budapest tengerpartján: felejthetetlen szülinapi hétvége a Lupa Beachen

A rendezvény az alábbi linken követhető nyomon.

Nem mindegy, mit viselünk a napon?

Mozaik

Nem mindegy, mit viselünk a napon?

  • 2024.07.15

Itt a kánikula, sokat hallunk az UV sugárzásról, és a káros UV sugarak elleni védelemről. Mára már odáig jutottunk, hogy az sem mindegy, milyen ruhában állunk a napon? Mit jelent az UPF érték és mik a legújabb technológiák a napvédelem káros UV sugarai ellen? Továbbá mit tegyünk, ha sok időt töltünk a napon?